MĚSTO PRAHA: Ty chlapi jsou rok od roku horší, asi holt zůstanu single nebo já nevim.

Ty chlapi jsou rok od roku horší, asi holt zůstanu single nebo já nevim.

Cestující v metru
Dnes v metru – rozhovor dvou kamarádek, obě zhruba středního věku (není to přepsáno zcela přesně, ale pointa byla stejná)
1: Tak co, jak dopadly ty rande?
2: No ani mi nepovídej, strašný. Tak v pondělí jsem byla s nějakym prasetem. Měl mastný vlasy a k jidlu si objednal špagety. Kdybys viděla jak to jedl. Normálně zaprskal tou omáčkou celej ubrus, sebe i mě. Nejhorší na tom bylo, že si ani neutřel pusu, takže to měl celý na obličeji, a když jsme odcházeli, tak to viděl personál a smál se nám. Venku se mi ještě snažil dát tou špinavou hubou pusu na rozloučenou. No prostě trapas jak prase.
1 – směje se
2: Ve středu jsem šla s nějakym, co mi po internetu tvrdil, že je mu 32 a pracuje jako manažer. Nakonec se z něj vyklubal 25 letej student, kterej vypadal uplně jinak než na fotkách. A víš co mi na to řekl, když mu říkám, že vypadá úplně jinak, než na fotkách?
1: Co ?
2: Nooo promiň, já, když jsem fotil tyhle fotky, tak jsem měl zrovna docela rýmu.
1 – směje se
2: No ale tak co s načatym večerem, navíc když jsem už měla hlad. Takže jsme šli alespoň na pizzu.... nakonec si objednává cheesecake a číšníkovi povídá: tak tady mi přineste ještě jeden ten „čuskejk“
1 – směje se a dodává: tak vidim, že minulej tejden si opravdu zaskórovala
2: Ale to zas jo, dala jsem aspoň tomu studentovi, jinak byl vcelku milej a zaplatil i účet. Ale řeknu ti, ty chlapi jsou rok od roku horší, asi holt zůstanu single nebo já nevim.

CO SE TADY ČTE NEJVÍC - Oblíbené příspěvky

Vybraný příspěvek

A tehdy jdeš za tím svým cílem, vidíš ho, cítíš ho, prožíváš ho a proto nevidíš překážky. Jen cestu…

Google na výletě Spousta lidí životem jen bezcílně bloudí. Neví kam jdou, schovávají se za fráze “dobrý život", “nějaký dobrý vzta...

PŘÁTELÉ A INTERNET

Milí přátelé čtenáři,
jste vítáni na části webových stránek autora, najděte si své informace a záliby. Reportuji co mne zaujalo a vy si vybíráte, případně odbočíte na některou ze souvisejících stránek (v nabídce) níže. Každá stránka je svým způsobem rozcestník.
Myslivcům a přátelům přírody doporučuji Myslivost , cestovatelské příběhy a fotografie ve velkém rozlišení obsahuje SKALWEBSITE i NINIVEWEBSITE. Nešetřím atraktivními videy, kde působí jako doplněk. Pro technoidy internetové fandy je zajímavá stránka BROWSERWEBSITE. Kdo rád vaří zde jsou recepty. Momentky jsou z Prahy. Pohádky pro děti. Expertní poznámky i MEDICINA.

- Tyto stránky se také povedly.

Skvělé surfování na webu přeji!